Artikelen

Zo kan je dus ook vertellen

GPS 2021 en de trein van de het NPO Bestuur,

“We zijn vertrokken en wie niet instapt, blijft maar op het perron achter”.

Een gevleugelde uitspraak van de voorzitter van onze organisatie als machinist van de trein.

Een vol perron blijft achter met grote verbazing. Hoe is het mogelijk, vraagt men zich terecht af dat de bestuurders van de trein groen licht geven om te vertrekken, terwijl de bestemming (GPS 2021) nog onduidelijk is, maar niet onbelangrijk, ook de prijs van het treinkaartje is totaal onbekend.

Maar de trein is vertrokken en gaat met hoge snelheid naar onbekende bestemming en de passagiers zitten er in, maar weten nog niet wat zij moeten betalen voor de reis naar GPS2021

De trein is samengesteld uit de diverse treinstellen. Op de bok het NPO bestuur en in rijtuig 2 een elftal met afdelingsvertegenwoordigers, treinstel 3 een aantal sector bestuurders en in de overige treinstellen zitten passagiers.

Deze zijn verdeeld in meerdere groepen. Sommige zijn bevriend met de machinist, andere denken dat het wel goed zit, echter een groot aantal krabt zich achter echter de oren en zet achteraf vraagtekens bij de bestemming en het prijskaartje van de reis.

Als dan plotseling het bericht komt dat de conducteur ( penningmeester)in volle vaart van de trein af is gesprongen zit de schrik er wel een beetje in. De machinist informeert zijn passagiers echter niet. Als dan ook het bericht komt dat de stoker ( secretaris) bij de eerst volgende halte van de trein afstapt, wordt het gevaarlijk. De machinist blijft alleen over met de koffiejuffrouw (sorry voor het vergelijk)

Nu de berichten doorsijpelen bij de passagiers in wagon 1 wordt het onrustig. Een overleg moet er snel komen willen er geen ongelukken gebeuren.

In wagon 2 rommelt het nu ook. De voorzitter van het platform jonge duiven wordt per direct afgeserveerd door zijn collega bestuurders. Deze hebben absoluut geen vertrouwen meer in hem.

De overige wagons met passagiers krijgen nu ook een naar gevoel in de onderbuik, maar de machinist blijft maar door racen.

Hopelijk krabben bij de eerst komende halte de passagiers, en de vele reizigers die nog steeds met verbazing achter zijn gebleven op het perron( 85 % van de liefhebbers), zich achter de oren of ze wel met deze trein willen reizen.

Een verontruste reiziger,

M.A.Allessie

Nieuwsbrief Peter Boskamp

Peter Boskamp
21 januari 24
Ik ben van mening dat dit de basis moet zijn van aanpak van dit probleem. Immers het gebruik van medicijnen moet beschouwd worden als een noodzakelijk kwaad. Door de hygiëne enerzijds niet te...

Columnist in Spotlight

08 februari 24
Dit wordt een beetje een eigenaardig artikel...
28 december 23
Een paar dagen geleden zag ik op PLATTELANDS TV een...
21 december 23
Na 60 jaar duivensport . Om te beginnen...
14 december 23
Ik schrijf 1930 . Het is crisis . De ergste ooit...
30 oktober 23
Ik ga nog eens iets schrijven .Tijdje geleden . ...
08 juli 23
Ik ga proberen om nog eens iets te schrijven....
03 juni 23
Ik moet mij in de eerste plaats verontschuldigen bij de groep van...
19 april 23
23 maart 23

Colums in spotlight

Vrienden van Duivenvaria.nl

Promo185x75new Promo185x75new AddeJong185x75new Promo185x75new Promo185x75new Fondclubmiddenlimburg185x75new Promo185x75new Promo185x75new NPO185x75new Promo185x75new Promo185x75new MichelBeekman185x75new Promo185x75new AdSchaerlaeckens185x75new CombvanHeteren185x75new Embregtstheunis185x75new Promo185x75new Fondclubgrootrotterdam185x75new Promo185x75new Duivenmarktplaats185x75new Promo185x75new LeoLronk185x75new Hooymansduivensport185x75new Promo185x75new GerardDekker185x75 Promo185x75new Promo185x75new BannervanAdrichem185x75 Promo185x75new Promo185x75new ZLU185x75new Promo185x75new Ceeschroevers185x75new GJBeute185x75new FKramerCouwehand185x75new Promo185x75new

Meest gelezen berichten

Buienradar

Weer

meteobelgie1

 meteofrance1

vliegweer voor duiven1

Uitslagen

Compuclub250x80new

 

 

Afdelingen

Afdeling1 135x40Afdeling7 135x40
Afdeling2 135x40Afdeling8 135x40
Afdeling3 135x40Afdeling9 135x40
Afdeling4 135x40Afdeling10 135x40
Afdeling5 135x40Afdeling11 135x40
Afdeling6 135x40Afdeling12 135x40